زیر سقف طلبه

زیر سقف طلبه

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم


دوست دارم از خونه طلبه ها براتون بنویسم
از چیزای جالبی که شاید تو خونه هر کسی نباشه

مثل نوشته های جالب رو یخچالِ شون

مثل جشن گرفتن های عید غدیر ِِ شون

و و و وخیلی چیزای دیگه که الان یادم نیس ولی زیر سقف طلبه خیلی اتفاق های جالبی رخ میده...




ویژه خواهران.ورود آقایان ممنوع!
نظرات آقایون تایید نمیشه

۱.بهترین بهانه

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

سلام دوستان

خیلی وقت بود میخواستم شروع کنم به نوشتن یه وبلاگ

تو این چند روز که به فکر طراحی وبلاگ بودم و به وبلاگ های دوستان سر میزدم تا مطالبشون رو بخونم متوجه شدم خیلی ها دیگه نمینویسن

با این حال من تصمیم گرفتم چیز هایی که برام جالب هستن و تو نت کمتر میشه همانند اونها رو پیدا کرد رو بنویسم یا عکسشون رو بذارم

با توکل به خدا وبلاگ نویسی رو شروع میکنم

۹۵/۱۰/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماهی قرمز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">