زیر سقف طلبه

زیر سقف طلبه

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم


دوست دارم از خونه طلبه ها براتون بنویسم
از چیزای جالبی که شاید تو خونه هر کسی نباشه

مثل نوشته های جالب رو یخچالِ شون

مثل جشن گرفتن های عید غدیر ِِ شون

و و و وخیلی چیزای دیگه که الان یادم نیس ولی زیر سقف طلبه خیلی اتفاق های جالبی رخ میده...




ویژه خواهران.ورود آقایان ممنوع!
نظرات آقایون تایید نمیشه

۱۹.پول زیر فرش

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

قبل کربلا 50 تومن پول از یه جایی رسیده بود دست آقایی

اون روز پول هارو بین دوتایی مون نصف کرد و بیست و پنج تومن رو داد به من

وقتی میخواستیم بریم کربلا مقداری پول همراه داشتیم ولی اون بیست و پنج تومن رو هم من تو کوله مون قایم کردم تا اگه اونجا نیاز داشتیم خرج کنیم

بعد برگشت از سفر کربلا،حاجی پول رو از تو کوله در آورد و داد بهم

و همون موقع من گذاشتمش زیر فرش و گفتم بذار بمونه برا وقتی که پول لازم هستیم

امروز عصر حاجی درحالیکه داشت جارو میکشید پول هارو پیدا کرد

من بعد قضیه پنهان کردن پولا،یه مدت خیلی دنبالشان گشتم ولی پیدا نکردم

چند وقتی میشد که دیگه فراموش کرده بودم که بیست و پنج تومنم گم شده

و امروز در کمال ناباوری از زیر فرش دراومد

این چند وقته نیاز شدید داشتیم به پول ولی امروز وضع بدتر شده بود و خدا اون پولا رو رسوند

اون روزی که فک میکردم پولا گم شده،اصلا نمیتونستم فکرشو هم بکنم که خدا به فکر امروز من بوده و اونارو رو میکرده

۹۶/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماهی قرمز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">