زیر سقف طلبه

زیر سقف طلبه

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم


دوست دارم از خونه طلبه ها براتون بنویسم
از چیزای جالبی که شاید تو خونه هر کسی نباشه

مثل نوشته های جالب رو یخچالِ شون

مثل جشن گرفتن های عید غدیر ِِ شون

و و و وخیلی چیزای دیگه که الان یادم نیس ولی زیر سقف طلبه خیلی اتفاق های جالبی رخ میده...




ویژه خواهران.ورود آقایان ممنوع!
نظرات آقایون تایید نمیشه

۳۷.جا جورابی

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ق.ظ

من از جا جورابی ورودی ممنونم که گوشی هایمان را درون خودش نگه میدارد،تا تلفن همراه وقت بودن با همراه زندگی مان را نگیرد

از تابلو اعلانات ممنونم که پر میشود از پیغام های دونفره و فعالیت های مشترک روزانه


همینطور از جاکفشی که خوب کفش هایمان را کنار هم جفت میکند

و از کمد جای رخت خوابی که خانه درختی ام  محسوب میشود و وقتی فکرم درگیر است،میروم و در تاریکی اش مینشینم و غزل میخوانم

و همینطور ممنونم از لامپی که تو یواشکی در خانه درختی ام نصب کرده ای تا چشمانم ضعیف نشود


من از ظرف های کثیف ممنونم که هردویمان را به آشپزخانه میکشانند چون من خوب نمیتوانم حباب درست کنم


من از پنجره خانه ممنونم که کمکم میکند صبح ها به تو دست تکان دهم


مخصوصا از کتابخانه مان که صدایمان میکند تا برای هم کتاب انتخاب کنیم


من از خانه ی اجاره ای هفتاد متری ممنونم و تمام وسایل سالم یا ناسالمش
چون خوب به ما یاد داد
شاد بودن بهانه نمیخواهد
شکر گذار بودن معجزه نمیخواهد

۹۶/۱۱/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
ماهی قرمز

نظرات  (۱)

خیلی قشنگ بود :)))
خیلی لذت بردم ^_^
خدایا شکرت :)
پاسخ:
لطف دارین:)
خدایا شکرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">